Generalforsamling i LFS Ledersektion d. 24. maj 2024 kl. 9.00 -13.00.
Generalforsamlingen forgår i sal A i LFS.
Der er indskrivning fra kl. 8.15 og let morgenmad fra 8.30-9.00
Der er en (to-go) sandwich i slutningen af mødet.
Dagsordenen iht. vedtægter:
- Valg af dirigent(er)
- Godkendelse af forretningsorden
- Godkendelse af dagsorden
- Bestyrelsens beretning v/formanden
- Regnskab
- Indkomne forslag
- Fremtidigt arbejde
- Budget
- Valg (alle for 2 år)
Bestyrelse (max. 10 medlemmer hvoraf mindst 1 skal være klyngeleder)
- Valg af formand: Nuværende formand, klyngeleder Marialise Rømer genopstiller ikke. Pædagogisk leder Annika Vind stiller op.
- Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer
Herunder valg af 1 HB-medlem og 1 HB-suppleant
Derudover vil der være nogle drøftelser ved bordene, hvor vi vil bede dig og de øvrige deltagere om at komme med jeres input til hvilke fokusområder, Ledersektionsbestyrelsens fremtidige arbejde skal have.
Du har også chancen for at lade dig vælge til at sidde i Ledersektionsbestyrelsen. Vi er pt. 6 medlemmer, men vil gerne være flere, så vi er flere til at kaste os ind i arbejdet for lederne i LFS og Københavns Kommune/BUF.
Er vi flere, kan vi lave mere.
Bemærk, den nyvalgte bestyrelse skal afsætte en ekstra halv time til fotografering efter mødet.
Kontakt formand Marialise Rømer ved spørgsmål, eller hvis du vil stille et forslag – mailadresse marroe@kk.dk
De bedste hilsner, den nuværende Ledersektionsbestyrelse
Marialise Rømer, Område BV (formand)
Diana Jensen, Område A
Peter Kronholm, Område A
Jacob Skovlod Nielsen, Område A
Tor Lack-Pedersen, Område NB
Annika Bæk Vind, Område VVK