Indkaldelse til Almen Ledersektions generalforsamling 22. maj 2014
Generalforsamling torsdag den 22. maj 2014 kl. 9.00-ca. 12.00 (indskrivning fra kl. 8.30)
Kære lederkollega !
Du indbydes til generalforsamling torsdag den 22. maj 2014 kl. 9.00-ca. 12.00.
Generalforsamlingen finder sted i:
Korsgadehallen, idræts– og kulturhus, Korsgade 29, 2200 N.
Der vil være indskrivning til generalforsamlingen, kaffe/te, rundstykker og frugt fra kl. 8.30.
Program:
09.00-ca.12.00 Generalforsamling jf. vedtægterne
Velkomst v./ konstitueret formand Kathrina Dauscha
Standardvedtægt for ledersektioner 2012 § 5:
Generalforsamlingen indkaldes med mindst følgende punkter:
1. Valg af dirigent(er)
2. Godkendelse af forretningsorden
3. Godkendelse af dagsorden
4. Bestyrelsens beretning
5. Regnskab
6. Indkomne forslag
7. Fremtidigt arbejde
8. Beslutning om bestyrelsens størrelse
9. Budget
10. Valg (alle for 2 år)
a. Bestyrelse
4 enhedsledere og 4 klyngeledere.
Bestyrelsen vælger af sin midte en formand og et HB-medlem, en HB-suppleant og en kasserer.
Forslag der ønskes udsendt sammen med dagsordenen og behandlet på generalforsamlingen skal indsendes til konstitueret formand for almen ledersektion, Kathrina Dauscha (kadaus@buf.kk.dk ) inden den 25. april.
Forslag der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være formanden i hænde senest 5 dage før generalforsamlingen
Med venlig hilsen
LFS almen ledersektionsbestyrelse
Bilag
- og det vedhæftede debatoplæg fra almen ledersektionsbestyrelse om valg af leder-TR