Valg til FTR for Socialforvaltningen i København
Tirsdag den 18. april 2023
Markmandsgade 9-11, Amager
Dagen starter med et fælles TR+AMR møde Herefter vil der blive fortaget valg til FTR-posten Husk at det kun er TR’erne i Socialforvaltningen i København, der kan stemme ved FTR-valget |
Kære LFS-TR’ere
Nu er det igen blevet tid til, at I skal som TR’ere i Socialforvaltningen i København have valgt/genvalgt en fællestillidsrepræsentant iblandt jer.
FTR-posten er på gennemsnitlig 37 timer pr. uge og selvom man fortsat er ansat i SOF, så har man fysisk kontor i LFS.
Som FTR har man mange opgaver, f.eks. behandle lønaftaler for den enkelte, bisidderrolle i forskellige sammenhænge, praktisk ansvarlig for TR-møderne afholdt af LFS, andre arrangementer, udmønte LFS politik.
Når I vælger, skal I have tillid til at vedkommende kan lære at gebærde sig i den rolle og kunne klare at der hele tiden og løbende er mange bolde i luften - samtidig med, at dele af jobbet kan være rutinepræget arbejde.
Ønsker du som TR i SOF at opstille til FTR, så skal du meddele det på selve dagen ved valgmødet. På mødet får de opstillede kandidater mulighed for kort at komme med begrundelse for sin opstilling. Herefter sker valgprocessen.
Har du yderligere spørgsmål til FTR-rollen eller andet i den forbindelse, så kan du kontakte undertegnede.
Helle Haslund, Forretningsudvalgsmedlem i LFS
Tlf. 30785115 /hevh@foa.dk